יש"ע קרב מגע
הביטחון בידיים שלך
054-398-2313
אודות
Yesha Krav Maga
מגינים על הבית
Hell Week
יש"ע קרב מגע
הביטחון בידיים שלך
054-398-2313
אודות
הקודם
הבא

קורסים
בהגנה עצמית

לוחמה בטרור
לכיתות כוננות

counter terror experiences

counter terror
training

מהי ערכת הסבה לאקדח?

ערכות הסבה לאקדח הן אביזר המתווסף ומורכב על הנשק הכולל עיצוב בקפידה שמטרתו להמיר אקדח סטנדרטי לפלטפורמת ירי יציבה ומדויקת יותר. ערכת הסבה לאקדח נועדה כדי לשדרג ולאפשר שליטה ודיוק משופר וכתוצאה מכך ביצועי ירי טובים יותר. ערכות אלה כוללות בדרך כלל רכיבים כגון אביזרי לייזר, תושבות אופטיות, קתות ושיפורים ארגונומיים. על ידי מתן נקודות מגע נוספות עם גופו של היורה והפחתת הרתיעה.

יתרונות השימוש בערכות הסבה לאקדח

שליטה משופרת

עם ערכת הסבה היורים יכולים להפעיל שליטה טובה יותר על כלי הנשק שלהם במיוחד במהלך רצפי ירי מהירים. העיצוב הארגונומי ונקודות המגע הנוספות שמסופקות ע"י ערכות שונות עוזרים להפחית את הרתיעה ולמזער את עליית הלוע וכתוצאה מכך ירי חלק יותר ומהיר.

דיוק משופר

היתרון העיקרי ואולי המשמעותי ביותר של ערכת הסבה טמון ביכולת שלה להעלות את רמת הדיוק של היורה. היציבות והתמיכה הנוספת שמספקת ערכת הסבה מאפשרים כיוון מדויק יותר ומיקום ירייה עקבי גם בתנאים מאתגרים.

התאמה אישית לכל יורה

ערכות הסבה לאקדח מציעות אפשרות התאמה אישית בכך שהיא מאפשרת למשתמשים להתאים את האקדחים שלהם לתרחישי ירי שונים ובהתאם לשימושם. בין אם מדובר בלחימה מקרוב, במערכה ארוכת טווח או בירי פנאי, ערכות אלו מאפשרות ליורים להתאים אישית את הנשק שלהם כך שיתאים לצרכים ולהעדפות ספציפיות.

הרכת pix+ כוללת:

יתרונות

התקנת אקדח מהירה וקלה
(ראה סרטון למטה)

מספקת ארגונומיקה של רובה (AR)

משתמש בתוספי AR סטנדרטים

מתאים למספר דגמי גלוק

ניצרה דמויית AR עם אפשרות לנעילת ההדק של הערכה

מספר מסילות פיקטיניות

מיוצר מפולימר חזק במיוחד

קת אופציונלית מתקפלת

יש"ע קרב מגע

לרגל המצב הבטחוני, החלטנו להקים ארגון מיוחד שיתן מענה מקצועי ויעיל לכלל תושבי יהודה ושומרון. אנחנו ביש"ע קרב מגע מבצעים אימונים שבנויים במיוחד עבור האתגרים שעומדים בפני תושבי יש"ע. בין לקוחותינו נמנים אזרחים, ישיבות, כיתות כוננות ועוד. אנו מציעים קורסים מקצועיים במגוון נושאים מחטיפות ועד תקיפות סכין ועבודה עם נשק. ב"ה הקורסים זוכים להד חיובי מאד ואף הוכחו כיעילים במצבי אמת.

מאמרים אחרונים

Hell Week

SPECIA FORCES ULTIMATE HELL WEEK